Meestgestelde vragen (FAQ)

Bij Domino's staan we altijd voor je klaar. Heb je een craving? Dan zijn we snel bij je met gloeiendhete pizza's, ijskoude Thick Shakes en jouw favoriete snacks. Heb je een vraag of is er iets misgegaan? Ook dan zijn we er voor je.

Veelgestelde vragen hebben we hieronder gebundeld. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of het feedbackformulier wat je na je bestelling hebt ontvangen (voor feedback over bestellingen via dominos.nl en de Domino’s app).

Heb je een dringende vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Je vindt de telefoonnummers van onze winkels op www.dominos.nl/winkels.

Vragen over je bestelling

Waar gaat jouw vraag precies over?

Waar blijft mijn bestelling?

Wij nemen jouw craving serieus. Ons team gaat above and beyond om snel en op tijd bij je aan de deur te staan. Via onze pizza tracker kun je jouw bestelling live volgen en zien wanneer we verwachten bij je aan de deur te staan. De link naar jouw pizza tracker vind je in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen (alleen voor dominos.nl en Domino’s app bestellingen).

Heb je na het checken van de pizza tracker toch nog een vraag? We staan telefonisch voor je klaar. Het telefoonnummer van de winkel die jouw bestelling bereidt, vind je in de bevestigingsmail en op www.dominos.nl/winkels

Er is iets mis met mijn bestelling

Mist er iets bij je bestelling, heb je een verkeerde pizza ontvangen of is er iets anders misgegaan? Neem dan telefonisch contact op met de winkel die jouw bestelling heeft geleverd. Een van onze pizzahelden staat klaar om dit voor je te fixen. Je vindt het telefoonnummer van de winkel in de bevestigingsmail en op www.dominos.nl/winkels.

Liever digitaal? Gebruik het feedbackformulier op de pizza tracker-pagina of laat je feedback achter via de feedbackmail die je kort na levering ontvangt. Niet via dominos.nl of de Domino’s app besteld? Vul dan het formulier onderaan deze pagina in en kies voor ‘maaltijd/service’. De winkel neemt binnen enkele dagen contact met je op.

De geschatte bezorgtijd is veranderd

Via onze pizza tracker laten we je weten wanneer we verwachten dat je bestelling geleverd wordt of klaarligt in de winkel. We werken de tracker continu bij tijdens het bereiden en bezorgen van jouw bestelling. Soms kan de verwachte bezorgtijd iets opschuiven. Hou die craving nog even vast, want we komen er zo snel mogelijk aan!

Er is iets fout gegaan op of na de betaalpagina

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan tijdens het plaatsen van je bestelling. Als je de bestelling al aan het afronden was, hou dan je inbox goed in de gaten. Heb je na 3 minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met de winkel om te controleren of jouw bestelling is binnengekomen. Je vindt het telefoonnummer van onze winkels op www.dominos.nl/winkels.

Is jouw bestelling niet binnengekomen, maar heb je wel al betaald? We storten jouw betaling bijna altijd automatisch terug op jouw rekening. Na 3 werkdagen nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons op via het formulier onderaan deze pagina.

Ik wil feedback geven op mijn bestelling

We love feedback! Heb je een geweldig idee, kan er iets beter, of wil je ons team een compliment geven? We horen het graag!

Je kunt op twee manieren feedback achterlaten:

  • Op de pizza tracker-pagina vind je jouw persoonlijke feedbackformulier (alleen voor bestellingen via dominos.nl en de Domino’s app). Je ontvangt de link naar dit formulier ook in je inbox.
  • Heb je niet via dominos.nl of de Domino’s app besteld? Laat jouw feedback dan achter via het contactformulier hieronder en selecteer ‘maaltijd/service’.

Inloggen & accounts

Waar gaat jouw vraag precies over?

Foutmelding “deze combinatie van e-mail en wachtwoord is onjuist”

Wat jammer dat je problemen hebt met inloggen. Vaak zijn het simpele problemen die snel opgelost kunnen worden. Volg dit stappenplan om te kijken of je het zelf kunt oplossen:

  1. Leeg de cookies en cache van je browser. Weet je niet hoe dit moet? Gebruik dan een incognito venster, dit heeft hetzelfde effect.
  2. Controleer of je account gekoppeld is aan Google, Facebook of Apple. Je kunt dan niet met losse inloggegevens inloggen, maar moet je via de omgeving van de betreffende service aanmelden. Heb je gekozen voor de inlogmethode mail? Probeer dan je wachtwoord te resetten via ‘wachtwoord vergeten’.
  3. Heb je jouw account aangemaakt met mail, Google, Facebook of Apple? Je kunt dit later niet meer wijzigen. Je kunt alleen inloggen met de methode die je destijds gekozen hebt.
  4. Controleer of je wel echt een account hebt! Bij elke bestelling geef je je mailadres op om de orderbevestiging (en onze nieuwsbrief) te ontvangen, dit betekent echter niet dat je meteen een account hebt. Je kunt gemakkelijk een nieuw account aanmaken via onze website.
Lukt het nog niet om in te loggen? Vul dan het contactformulier onderaan deze pagina in met je mailadres en het ordernummer van je laatste online bestelling.

Geen mail voor wachtwoord reset

Probeer je je wachtwoord te veranderen maar ontvang je geen mail van ons? Check eerst of de mail tussen je spam staat. Heb je daar ook geen mail ontvangen? Controleer dan of je account gekoppeld is aan Facebook, Google of Apple. Je kunt bij deze inlogmethodes je wachtwoord niet resetten en ontvangt daarom geen mail.

Is dit niet het geval en lukt het je niet om in te loggen? Lees dan de bovenstaande tips bij Foutmelding “deze combinatie van e-mail en wachtwoord is onjuist”.

Ik wil het mailadres van mijn account wijzigen

Het is helaas niet mogelijk om je mailadres te wijzigen. We adviseren je in dit geval om een nieuw account aan te maken en het oude account te verwijderen via de instellingen van je account.

Wil je gespaarde punten overzetten naar je nieuwe account? Verwijder je oude account dan nog niet, maak alvast je nieuwe account aan en stuur ons een bericht met het verzoek jouw punten over te zetten. Vermeld het oude en nieuwe mailadres in je bericht.

Punten Sparen

Waar gaat jouw vraag precies over?

Wat is Domino's Punten Sparen?

Word nu gratis lid van Domino’s Punten Sparen en spaar voor gratis pizza! Bij elke bestelling van €10,- of meer krijg je 10 punten. Met slechts 60 punten kun je al een gratis medium pizza naar keuze (excl. actie pizza’s) bestellen! Om je aan te melden voor Punten Sparen heb je een Domino’s account.

Hoe spaar ik punten?

Punten sparen is mogelijk door je aan te melden met jouw gratis Domino's account. Bij elke bestelling van €10,- of meer krijg je 10 punten Met slechts 60 punten kun je al een gratis medium pizza naar keuze (excl. actie pizza’s) bestellen! Zorg ervoor dat je bent ingelogd bij het plaatsen van je bestelling. Je saldo wordt binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling bijgewerkt.

Let op: Je kunt maximaal 10 punten per dag sparen. Je krijgt dus geen punten voor een tweede bestelling boven de €10,- op dezelfde dag. Sparen kan alleen via dominos.nl en de Domino’s app en niet wanneer je bestelt in de winkel of via andere bestelplatformen.

Is dit niet het geval en lukt het je niet om in te loggen? Lees dan de bovenstaande tips bij Foutmelding “deze combinatie van e-mail en wachtwoord is onjuist”.

Hoe lang zijn mijn punten geldig?

Je punten zijn 365 dagen geldig. Wanneer je nieuwe punten spaart of punten verzilvert, wordt de vervaldatum van je punten verlengd en zijn ze weer 365 dagen geldig. Je punten vervallen automatisch wanneer je meer dan 365 dagen geen punten hebt gespaard of verzilverd.

Hoe kan ik mijn punten inwisselen?

Wanneer je meer dan 60 punten hebt gespaard, kun je de voucher voor een gratis medium pizza naar keuze (excl. actie pizza’s) toevoegen via de knop in je winkelmandje. Vergeet niet ook een pizza toe te voegen. Je ziet de korting meteen terug.

Bij zelf samenstellen, Half!Half!, Cheesycrust en het wijzigen of toevoegen van toppings kunnen er toeslagen van toepassing zijn. De punten zijn niet te verzilveren voor een Italian, Thin & Crispy, Large of Family XXL pizza. Je kunt maximaal 1 gratis medium pizza per bestelling verzilveren.

Wil je gespaarde punten overzetten naar je nieuwe account? Verwijder je oude account dan nog niet, maak alvast je nieuwe account aan en stuur ons een bericht met het verzoek jouw punten over te zetten. Vermeld het oude en nieuwe mailadres in je bericht.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik ben vergeten in te loggen. Hoe ontvang ik mijn punten?

Als je binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling contact met ons opneemt, kunnen we de punten alsnog aan je account toevoegen. Gebruik hiervoor het contactformulier onderaan deze pagina en vermeld het online ordernummer (dat vind je in je bevestigingsmail) en het e-mailadres van je account.

Bezorggebied en bezorgers

Waar gaat jouw vraag precies over?

Ik kan mijn adres niet vinden via de adreszoeker

Staat jouw adres er niet tussen? Klik dan onder de voorgestelde adressen op ‘Mijn adres staat hier niet’ om je adres op te zoeken op basis van je postcode en huisnummer.

Waarom bezorgen jullie niet (meer) op mijn adres?

Geeft de website aan dat bezorgen niet mogelijk is? Mogelijk bezorgen we nog niet op jouw adres of valt jouw adres door een wijziging buiten het bezorggebied.

Denk je dat dit niet klopt, bijvoorbeeld omdat we wel bij jouw buren bezorgen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina. We kijken het graag voor je na.

Ik heb een klacht over een bezorger, waar kan ik dit melden?

Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met een van onze medewerkers. We staan je hier graag telefonisch over te woord, maar je mag ons natuurlijk ook altijd via het contactformulier onderaan deze pagina op de hoogte brengen. Je vindt de telefoonnummers van onze winkels op www.dominos.nl/winkels.

Afmelden SMS, e-mail en post

Waar gaat jouw vraag precies over?

Afmelden SMS en/of e-mail

Wat jammer dat je onze sms’jes en/of e-mails niet meer wilt ontvangen. Je kunt je gemakkelijk afmelden voor onze digitale nieuwsbrieven en SMS-reclame via www.dominos.nl/contact/preference-center. We verwerken jouw wijziging binnen 2 werkdagen.

Mocht je je bedenken, dan kun je je natuurlijk altijd weer aanmelden!.

Afmelden post

Wil je geen geadresseerde post meer ontvangen? Stuur ons een bericht via het contactformulier met je volledige adres (straatnaam, huisnummer, postcode en stad). We verwerken je verzoek binnen 5 werkdagen. Het kan zijn dat er nog post onderweg is, maar binnen 14 dagen ontvang je geen geadresseerde post meer van ons.

Wil je weer post ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Dieetwensen, voedingswaarden en allergenen

Waar gaat jouw vraag precies over?

Welke producten zijn Halal?

Een lijst van onze halal ingrediënten is beschikbaar op www.dominos.nl/menu/halal.

Wat zijn de voedingswaarden van Domino’s producten?

Om de voedingswaarden van een product te bekijken, volg je deze stappen:

  1. Start een bestelling op dominos.nl of via de Domino’s app.
  2. Klik op het product waarvan je de voedingswaarden wilt zien. Kies bij pizza's eerst de juiste bodem.
  3. Onderaan de pop-up staat 'Voedingswaarde en Allergenen'.

Welke producten/ingrediënten zijn vegetarisch?

Domino’s heeft een ruim aanbod aan vegetarische opties, inclusief pizza's, bijgerechten en desserts! Onze vegetarische gerechten zijn eenvoudig te herkennen aan het onderstaande logo:

Vegetarisch

Welke producten/ingrediënten zijn vegan?

Domino’s heeft een ruim aanbod aan vegan opties, inclusief pizza's, bijgerechten en desserts! Onze vegetarische gerechten zijn eenvoudig te herkennen aan het onderstaande logo:

Vegan

Contactformulier