BESTEL ONLINE
Bezorgen
OF

Afhalen

Persbericht 

Gorinchem, november 2017

   
   

De komende periode gaat Domino’s meer aandacht vestigen op de late trek en willen onder de klanten zo meer bewustzijn creëren voor pizzamoment na 20:00 uur. De grootste pizzaketen van Nederland zet hier branded content bij radiozender Qmusic, radiocommercial en een late night deal voor in.

Domino’s heeft weloverwogen gekozen voor een co-branded campagne met Qmusic omdat de positionering van beide merken erg goed op elkaar aansluiten. De campagne heeft radio en online als voornaamste mediumtypes en zal worden ondersteund door instore communicatie in alle Nederlandse Domino’s vestigingen. “Door middel van branded content willen wij op een subtiele wijze onze klanten bewust maken van het feit dat Domino’s na 20:00 nog steeds klaar staat om een lekkere hap te verzorgen tijdens het studeren, na het overwerken of tijdens een avondje bankhangen”, aldus Nicky Claeys (CMO Domino’s Nederland & België).

Qmusic dj’s Menno Barreveld en Kaj Merckx zullen van 13 tot en met 17 november vanaf 20:00 het “Domino-effect” spelen met luisteraars. Luisteraars kunnen zichzelf en 3 vrienden hier opgeven om deel te nemen aan het spel. Tijdens de uitzending zullen Menno en Kaj de 4 vrienden bellen. De vrienden dienen op te nemen met het codewoord dat de dj’s in de radioshow vertellen. De deelnemers moeten dus aandachtig naar de show luisteren en direct het codewoord zeggen wanneer zij opnemen. Nemen alle vrienden om en om op met het codewoord, dan wint de groep vrienden die avond een geheel verzorgde pizzaparty. Degene die zichzelf en de vrienden heeft opgegeven wint zelfs één jaar lang gratis pizza!

Naast het radiospel bij Qmusic worden er op verschillende zenders een radiocommercial uitgezonden waar de late trek in wordt aangekaart. Verder zal in winkels waar Ben & Jerry’s verkocht wordt een ‘late night’ deal beschikbaar zijn, gesponsord door Ben en Jerry’s.

Einde persbericht


Domino’s Pizza heeft wereldwijd ruim 12.000 vestigingen in meer dan 70 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 230 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 10 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw Zeeland, Monaco, Frankrijk, Japan, Duitsland, België en Nederland. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.


 

PublicWebsiteResponsive V1.0.0-(0.0.0.0) [RD0003FF1B0BC0 - 100.116.148.38 - NEU]