BESTEL ONLINE

FAQ

Meest gestelde vragen 


 

Giftcard

Hoe koop ik een giftcard?


Een giftcard kun je bestellen via giftcards.dominos.nl. Je kunt hier zowel fysieke als digitale giftcards bestellen. Het bestellen van een giftcard is heel simpel:

1. Selecteer het type giftcard dat je wil ontvangen

2. Geef aan wat het bedrag van de giftcard is en hoeveel giftcards je wil bestellen 

3. Voeg de giftcard(s) aan je mandje toe

4. Log in op je account of kies ervoor om je bestelling te plaatsen zonder account

5. Vul je gegevens in en schrijf eventueel een persoonlijke boodschap

6. Bevestig je bestelling

7. Na het afrekenen van je bestelling wordt de giftcard verstuurd. Een digitale giftcard ontvang je binnen een paar uur en een fysieke kaart binnen 2-3 werkdagen

 Bestel een giftcard

 

Hoe kan ik het bedrag op mijn giftcard controleren?


Het saldo van je giftcard kun je controleren via de saldochecker. Vul hier het kaartnummer en de pincode van jouw kaart in. 

Saldochecker

 

Hoe gebruik ik mijn giftcard?


Een giftcard kan ingewisseld worden bij de betaling van jouw order. Kies bij bij de betaalmethode te kiezen voor Domino's Giftcard. 

 

Ik heb geprobeerd met een giftcard te betalen maar de betaling liep vast. Het saldo staat nu op €0, maar ik heb niets besteld. Hoe krijg ik het saldo terug?


Het saldo wordt automatisch teruggeboekt binnen 2 werkdagen. Werkt het nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina met vermelding van de kaartnummer en pincode.

 

Kortingscode

Mijn kortingscode werkt niet, wat moet ik doen?


Vul de kortingscode in het couponveld bovenin je mandje. Werkt de code nog steeds niet? Vul dan het contactformulier onderaan deze pagina in. Vermeld hierbij je couponcode, de winkel waar je wil bestellen, wat je probeerde te bestellen en of je hebt gekozen voor bezorgen of afhalen. 

Punten Sparen

Hoe spaar ik punten?


Punten sparen is mogelijk via een (gratis) Domino's account. Wanneer je een bestelling van boven de €10 plaatst, krijg je 10 punten. Wanneer je 60 punten hebt gespaard heb je recht op een gratis pizza! Zorg er wel voor dat je bent ingelogd als je de bestelling plaatst. 

Meer informatie

 

Hoe lang zijn mijn punten geldig?


Je punten zijn 1 jaar geldig.

 

Mijn punten zijn niet bijgeschreven, wat moet ik doen?


Controleer of je was ingelogd tijdens het plaatsen van de bestelling. Is dat het geval? Neem dan even contact op via het contactformulier onderaan deze pagina. Vul hier de bestelcode in van je bestelling. Deze kun je vinden in de bevestigingsmail.

 

Ik heb een bestelling geplaats, maar ben vergeten in te loggen. Wat moet ik doen?


Wanneer je binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling contact met ons opneemt, kunnen we de punten nog bij je account bijschrijven. Neem in dit geval contact op via het contactformulier onderaan deze pagina. Geef hierbij de ordercode (deze staat bovenaan in je bevestigingsmail) en het e-mailadres van jouw account door. 

 

Ik krijg de herstelmail voor het aanpassen van mijn wachtwoord niet. Wat moet ik doen?


Het kan zijn dat deze mail in jouw spam is binnen gekomen. Zit het hier ook niet bij? Neem dan contact op via het contactformulier onderaan deze pagina. 

 

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, wat moet ik doen?


Het wijzigen van een e-mailadres is helaas niet mogelijk. Wel kun je met het e-mailadres een nieuw account aanmaken. Heb je nog punten staan op je oude account en wil je deze overzetten? Neem dan contact op via het contactformulier onderaan deze pagina. Vermeld hierbij het oude e-mailadres en het nieuwe e-mailadres. 

 

Meer vragen over Punten Sparen

Nutri-Score

Waarom maakt Domino's gebruik van Nutri-Score?


Bij Domino's zijn we graag transparant over de voedingswaarden van onze gerechten en willen we jou helpen bij het maken van een bewuste keuze. Nutri-score helpt daarbij.

 

Meer informatie

Contact Formulier