Meestgestelde vragen (FAQ)

Over welk onderwerp gaat jouw vraag?

Bezorgkosten

Wat zijn bezorgkosten?

Bezorgkosten zijn een toevoeging op het totaalbedrag van jouw bestelling. Deze kosten worden door sommige van onze franchisenemers gerekend bij een bestelling waarbij je kiest voor de optie ‘bezorgen’.  

 

Waarom rekent Domino’s bezorgkosten?

Bij een bestelling voor bezorgen komen voor franchisenemers aanvullende kosten kijken. Denk hierbij aan loonkosten, onderhoud van voertuigen en energiekosten. Om deze kosten deels te dekken, hebben onze franchisenemers de mogelijkheid om bezorgkosten te rekenen.

 

Waarom moet ik in sommige vestigingen wel bezorgkosten betalen en in de andere niet?

Het grootste deel van onze vestigingen wordt beheerd door lokale franchisenemers. Domino’s Nederland biedt hen de keuze om wel of geen gebruik te maken van bezorgkosten. Daarom kan het voorkomen dat de ene vestiging wel bezorgkosten rekent en de andere niet.

 

Hoe hoog zijn de bezorgkosten?

De hoogte verschilt per winkel, maar zal nooit hoger zijn dan €1,50 op het totaalbedrag bij bezorgen.

 

Blijven er nog wel acties bij Domino’s waar ik gebruik van kan maken?

Jazeker. We willen dat iedereen kan genieten van onze gerechten. Op onze actiepagina vind je een overzicht van al onze lopende acties. Zo kun jij een actie vinden passend bij jouw wensen.

 

Betalingen

Ik heb een klacht en ik wil een terugbetaling

Wat jammer dat je bestelling niet naar wens was. De winkel helpt je graag verder om een terugbetaling of tegemoetkoming te regelen. Daarvoor kan je contact opnemen met de vestiging van je bestelling. Houd de volgende gegevens bij de hand:
- Ordernummer
- Datum en tijd van je bestelling
- Betalingsomschrijving en referentie

 

Het orderbedrag is twee keer afgeschreven

Wat jammer dat je twee keer hebt betaald voor je bestelling. De winkel helpt je graag verder om een terugbetaling of tegemoetkoming te regelen. Daarvoor kan je contact opnemen met de vestiging van je bestelling. Houd de volgende gegevens bij de hand:
- Ordernummer
- Datum en tijd van je bestelling
- Betalingsomschrijving en referentie

 

Mijn bestelling is niet doorgekomen bij de winkel / ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Helaas komt het wel eens voor dat een betaling vast hangt waardoor een bestelling niet goed door komt. Neem eerst even contact op met de winkel om te controleren of dit ook daadwerkelijk niet goed is gegaan. De vestiging zal je dan verder instructies geven voor je bestelling op dat moment.

Heb je je geld na 5 werkdagen nog niet ontvangen en wil je een terugbetaling aanvragen? Neem dan contact op met de winkel waar je de bestelling geplaatst hebt.

 

Ik zou mijn geld terug krijgen van de winkel maar ik heb nog steeds niks ontvangen

Wacht je al langer op een terugbetaling van onze vestiging? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier met de volgende gegevens:
- Winkel van je bestelling
- Reden van terugbetaling
- Naam op bestelling
- Ordernummer
- Betalingsomschrijving en referentie
- Winkel van je bestelling

LET OP! Heb je in de winkel betaald met pin of contant, dan kan alleen de winkel een terugbetaling uitvoeren. Hiervoor kan je het beste telefonisch contact opnemen met de winkel. We adviseren je om buiten 17:00 uur en 19:30 uur te bellen, in verband met de drukte in de winkel. De contactgegevens van onze winkels vind je hier.

 

Ik wil met cash betalen maar deze betaaloptie staat niet als mogelijkheid aangegeven

Er is voor een groot aantal winkels de keuze gemaakt om geen cash meer te accepteren i.v.m. een grote toename in overvallen in het verleden. Dit noemen wij Cash Free winkels. Door het cash geld uit onze winkels te verwijderen zijn onze vestigingen niet meer aantrekkelijk voor overvallen. Deze keuze is dus uitsluitend gemaakt om de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen. We hopen dat een van de andere betaalmethodes ook passend is voor je.

 

LET OP! Heb je in de vestiging of op een ander platform betaald? Neem dan direct contact met hen op.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier😊

Inloggen of account

Foutmelding “deze combinatie van e-mail en wachtwoord is onjuist”

Wat jammer dat je problemen hebt met inloggen. Vaak zijn het simpele problemen die snel opgelost kunnen worden. Graag vragen we je om het volgende stappenplan te volgen om te kijken of je er zelf al uit kan komen!
1. Het eerste wat je kan doen is de cookies en cache van je browser te legen. Weet je niet hoe dit moet? Dan kan je altijd nog via een incognito venster inloggen, dit heeft namelijk hetzelfde effect!
2. Controleer of je account gekoppeld is aan Google, Facebook of Apple. Je kan dan namelijk niet met losse inloggegevens inloggen maar je moet je via deze optie aanmelden.
3. Controleer of je ook wel echt een account hebt! Bij elke bestelling geef je je mailadres op om de orderbevestiging (en onze nieuwbrief) te kunnen ontvangen, dit betekent echter niet dat je meteen een account hebt. Je kan gemakkelijk een nieuw account aanmaken via onze website.

Lukt het nog niet om in te loggen? Vul dan onderin ons contactformulier in met daarin je mailadres vermeld en het ordernummer van je laatste online bestelling.

 

Foutmelding “We kunnen je gegevens niet verifiëren“

Deze foutmelding wordt gegeven door reCAPTCHA, dit heeft dus niets te maken met je inloggegevens. We zijn op de hoogte van de problemen met inloggen door reCAPTCHA en zijn hard bezig om deze op te lossen!
Ervaar je dit of andere reCAPTCHA problemen? Stuur dan het ordernummer van je online bestelling via onderstaand contactformulier en vermeldt dat je niet kan inloggen door reCAPTCHA, we zullen de misgelopen punten dan zo snel mogelijk voor je toe voegen!

 

Geen mail voor wachtwoord reset

Probeer je je wachtwoord te veranderen maar krijg ontvang je geen mail van ons? Check dan eerst je SPAM of ongewenste mailbox. Heb je ook hier geen mail in ontvangen, controleer dan of je account gekoppeld is aan Facebook, Google of Apple. Is dit ook niet het geval, stuur ons dan een berichtje via het contactformulier onderaan deze pagina. We helpen je dan zo snel mogelijk!

 

Aanvraag e-mail wijzigen

Op dit moment is het niet mogelijk om je mailadres te wijzigen.
Vanwege de privacywet, is het voor ons ook niet toegestaan om dit voor je te doen.

Mocht je toch je account op een ander mailadres willen, dan raden we je aan een nieuw account aan te maken. Graag ontvangen we een bevestiging wanneer dit is gelukt, zodat wij de punten van het oude account naar het nieuwe account over kunnen zetten! Vermeld dan natuurlijk ook het oude mailadres in je bericht via ons contactformulier 😉

 

Aanvraag wachtwoord wijzigen

Helaas is het op dit moment niet mogelijk voor ons om je wachtwoord te wijzigen.
Vanwege de privacywet, is het voor ons ook niet toegestaan om dit voor je te wijzigen.

De enige oplossing zou zijn om in te loggen via Facebook, Google of Apple of om een nieuw account aan te maken via onze website. Graag ontvangen we een bevestiging via ons contactformulier wanneer dit is gelukt, zodat wij de punten van je oude account naar het nieuwe account over kunnen zetten!

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier😊

 

Punten Sparen

Storing Punten Sparen - Door de storing is het mogelijk dat je gespaarde punten tijdelijk niet kunt zien en/of verzilveren. We zijn druk bezig deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Wat is Domino's Punten Sparen?

Vanaf nu kan je bij elke online bestelling gemaakt via Dominos.nl punten sparen! Bij iedere bestelling vanaf €10,- krijg je 10 (pizza)punten. Bij 60 punten heb je al recht op een gratis medium pizza (excl. Actie pizza's) naar keuze! Domino’s punten sparen is beschikbaar voor alle Domino’s klanten mits je een account aan maakt.

 

Hoe spaar ik punten?

Punten sparen is mogelijk via een (gratis) Domino's account. Wanneer je een bestelling van boven de €10 plaatst, krijg je 10 punten. Wanneer je 60 punten hebt gespaard heb je recht op een gratis pizza! Zorg er wel voor dat je bent ingelogd als je de bestelling plaatst.

LET OP! Je kan maximaal 10 punten per dag sparen. Je krijgt dus geen punten voor een tweede bestelling boven de €10 euro op dezelfde dag.

 

Hoe lang zijn mijn punten geldig?

Je punten zijn 1 jaar geldig. Wanneer je een jaar lang geen bestelling plaatst of punten verzilverd, zullen de door jou verdiende punten verlopen.

 

Hoe kan ik mijn punten inwisselen?

Als je 60 punten bij elkaar verzameld hebt en ingelogd bent, zul je de ''claim je gratis pizza’'' knop zien of in het menu ''inwisselen''. Als je deze aanklikt, kun je je pizza uitkiezen in de bestelomgeving. Het kan dat er een meerprijs wordt gerekend voor een andere bodem (pizza chef, half!half! en Cheesy Crust). De punten zijn niet te verzilveren op een Italian, Large of Family XXL pizza.

LET OP! Het standaard formaat op onze website is ingesteld op ons Italian formaat. Op dit formaat zijn je punten niet in te wisselen! Je kan het formaat van je pizza gemakkelijk aanpassen door onder de product foto ons (25cm) Medium Classic formaat aan te klikken!

 

Ik heb op inwisselen gedrukt maar mijn pizza wordt niet al gratis verrekend?

Het kan zijn dat je je pizza in ons standaard Italian formaat hebt toegevoegd aan je bestelling. Wijzig het formaat van je pizza door op de knop “wijzigen” onder het product te kiezen, en het formaat aan te passen naar (25cm) Medium Classic. Verder is het ook niet mogelijk om punten in te wisselen op onze actie pizza's.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik ben vergeten in te loggen. Wat moet ik doen?

Wanneer je binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling contact met ons opneemt, kunnen we de punten nog bij je account bijschrijven. Neem in dit geval contact op via het contactformulier onderaan deze pagina. Geef hierbij het online ordernummer (deze staat bovenaan in je bevestigingsmail) en het e-mailadres van jouw account door.

 

Ik heb besteld maar mijn punten zijn nog niet bijgeschreven, wat moet ik doen?

Controleer of je was ingelogd tijdens het plaatsen van de bestelling. Is dat het geval? Dan zal het maximaal 48 uur duren voordat de punten aan je account worden toegevoegd. Is dit na 48 uur nog niet gebeurd? Neem dan even contact op via het contactformulier onderaan deze pagina. Zorg dat je het online ordernummer van je bestelling doorgeeft. Deze kun je vinden in de bevestigingsmail.

 

Hoeveel gratis pizza’s kan ik per bestelling verzilveren?

Je kan tot maximaal 1 gratis pizza’s in één bestelling verzilveren.

 

Hoe kan ik stoppen met Domino’s Punten Sparen?

Log in op je Domino's account, ga naar de instellingen en selecteer: ''Schrijf je nu uit voor Domino's Punten sparen”.

 

Kan ik ook punten sparen wanneer ik in de winkel bestel?

Nee, je kunt helaas alleen punten sparen wanneer je via de Domino’s App of website een bestelling plaatst. Je kan ook geen punten sparen via Thuisbezorgd of andere derden bestelplatformen.

 

Giftcards en kortingscodes

Hoe koop ik een giftcard?

Een giftcard kun je bestellen via giftcards.dominos.nl. Je kunt hier zowel fysieke als digitale giftcards bestellen. Het bestellen van een giftcard is heel simpel:
1. Selecteer het type giftcard dat je wil ontvangen
2. Geef aan wat het bedrag van de giftcard is en hoeveel giftcards je wilt bestellen
3. Voeg de giftcard(s) aan je mandje toe
4. Log in op je account of kies ervoor om je bestelling te plaatsen zonder account
5. Vul je gegevens in en schrijf eventueel een persoonlijke boodschap
6. Bevestig je bestelling
Na het afrekenen van je bestelling wordt de giftcard verstuurd. Een digitale giftcard ontvang je binnen een paar uur op het door jou opgegeven mailadres en een fysieke kaart binnen 2-3 werkdagen via de post.

Giftcard bestellen

 

Hoe kan ik het bedrag op mijn giftcard controleren?

Het saldo van je giftcard kun je controleren via de saldochecker. Vul hier het kaartnummer en de pincode van jouw kaart in.

Saldochecker

 

Hoe gebruik ik mijn giftcard?

Een Domino’s giftcard wordt gezien als betalingsmiddel. Je giftcard kan dus ingewisseld worden bij de betaling van jouw order. Kies bij betaalmethode kiezen voor Domino’s Giftcard en verloop het betalingsproces. Vul het kaartnummer dus niet in als couponcode! Dit werkt niet.

 

Ik heb geprobeerd met een giftcard te betalen maar de betaling liep vast. Het saldo staat nu op €0, maar ik heb niets besteld. Hoe krijg ik het saldo terug?

Het saldo wordt automatisch teruggeboekt binnen 2 werkdagen. Werkt het nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina met vermelding van de kaartnummer en pincode.

 

Ik wil gebruik maken van een nationale korting maar hij wordt niet verrekend bij mijn bestelling?

Onze kortingscodes worden niet standaard verrekend wanneer je besteld. Omdat we per vestiging en nationaal verschillende kortingen door elkaar heen bieden is er voor gekozen om de klant de korting naar keuze zelf toe te laten voegen. Onze nationale campagnes en kortingen worden in de pop-up en banners op onze website en app getoond. Wanneer je deze aan klikt, zal de coupon toegevoegd worden aan je bestelling waarom de korting automatisch verrekend wordt!

Krijg je een foutmelding bij het invoeren van de code? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier.

 

Ik wil een kortingscode gebruiken maar hij wordt niet verrekend op mijn bestelling, wat kan ik doen?

Probeer je een actiecode te gebruiken maar wordt deze niet juist toegepast? Controleer dan eerst de voorwaarden van de actie. Sommige kortingscodes zijn alleen geldig bij afhaal bestellingen en sommigen alleen bij bestellingen die je laat bezorgen. Verder kan het ook zijn dat de korting op ons, 25cm, medium formaat geldig is en niet onze website standaards, 30cm Italian, maat. Je kan het formaat van je pizza gemakkelijk wijzigen vanuit het bestellingsoverzicht.

Krijg je een foutmelding te zien bij het invoeren van de code, neem dan contact op met de vestiging of stuur ons een berichtje met daarin de code vermeld via het contactformulier onderaan deze pagina.

 

Een kortingsactie wordt niet verrekend op mijn bestellen, waarom is dit?

Wil je gebruik maken van een nationale actie maar wordt de korting niet verrekend op je bestelling? Dat kan komen omdat de coupon niet standaard toegevoegd wordt aan je bestelling. Bij Domino’s bieden we zo veel verschillende acties en vouchers aan de we keuze graag bij jou laten welke je wilt gebruiken. De nationale acties kan je gemakkelijk toevoegen door op de knop toevoegen te klikken in onze pop-up, of door op de bestel knop te drukken in de banner bovenaan de bestelpagina en vervolgens ook toevoegen aan te klikken!

Gaat er dan nog steeds iets mis of gaat je vraag over een ander actie? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier.

Kijk op www.dominos.nl/aanbiedingen voor de huidige acties en voucher bij jouw favoriete winkel!

Bezorgen en bezorgers

Ik kan niet meer laten bezorgen op mijn adres

Het kan ook zo zijn dat je browser te veel cookies heeft opgeslagen. Wis voor de zekerheid eerst de cache van je browser en probeer het even opnieuw! Lukt het dan nog niet? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier dan zoeken wij het voor je uit😊

 

Ik kan nog niet laten bezorgen op mijn adres, klopt dit?

Bij Domino’s zijn de bezorggebieden van onze winkels zelf te bepalen voor de franchisenemers. Soms worden hier aanpassingen in aangebracht. Wel kunnen we voor je nagaan waarom er niet meer op je adres bezorgd kan worden, of dat er misschien iets fout is gegaan. Daarvoor ontvangen we graag je adresgegevens en de vestiging waar je wil bestellen.

 

Ik heb een klacht over een bezorger, waar kan ik dit melden?

Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met een van onze medewerkers… Je kan altijd de vestiging bellen om aan te geven wat er voorgevallen is, maar je bent ook altijd welkom om ons op de hoogte te stellen. Wij zullen dan actie ondernemen namens jou! Je kan ons op de hoogte stellen via onderstaand contactformulier.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier 😊

Dieetwensen, allergenen en product aanpassingen

Dieetwensen

Welke producten zijn Halal?

Een overzicht van onze halal ingrediënten is te vinden op www.dominos.nl/menu/halal

 

Wat zijn de voedingswaarden van Domino’s producten?

Als je vragen hebt over de voedingswaarden van een van onze producten, verwijzen we je graag door naar onze voedingswijzer. Hier kan je per product de voedingswaarden inzien per 100gr.

 

Welke producten/ingrediënten zijn vegetarisch?

Bij Domino’s bieden we meerdere vegetarische producten aan, zowel pizza's als verschillende bijgerechten! Je kan onze vegetarische pizza’s en andere gerechten makkelijk herkennen aan het volgende logo:

vegetarisch

 

Welke producten/ingrediënten zijn vegan?

De volgende producten zijn vegan te verkrijgen: pizza Vegan Margaritha, pizza Vegan Funghi en Vegan Veggi. Je kan natuurlijk ook altijd zelf je pizza samenstellen met je favoriete vegan producten! Van onze bijgerechten zijn de volgende producten vegan: Potato Wedges en Cinnastix (XXL), hiervan is ook de sweet icing vegan! Je kan onze vegan producten gemakkelijk herkennen aan het volgende logo:

vegan

 

Allergenen

 

Kan ik dit product/ingrediënt eten met mijn allergie?

Via onderstaande knop kom je bij onze allergenen declaratie. Hier vind je informatie over de volgende allergenen: eieren, gluten, lupine, melk, mosterd, noten, pinda’s, schaal- en schelpdieren, selderij, sesam, soja, sulfiet en vis. De lijst is ingedeeld per product (pagina 1) maar ook per ingrediënt (pagina 2)!

Allergenen declaratie

Product aanpassingen

Ik probeer een ingrediënt te wijzigen op mijn pizza maar deze wordt niet toegevoegd?

Controleer even of dat je toevallig een van onze actie pizza’s probeert aan te passen. De functionaliteit om ingrediënten toe te voegen aan onze actie pizza’s is namelijk uitgeschakeld. Wanneer je alle cookies van de website accepteert zou de functionaliteit weg moeten vallen en zou het niet meer mogelijk moeten zijn om ingrediënten toe te voegen. Je kan altijd ingrediënten verwijderen.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier 😊

Afmelden SMS/e-mail/post

Afmelden SMS en/of e-mail

Wat jammer dat je onze SMS’jes of e-mails niet meer wilt ontvangen. Je kan je via ons contactformulier gemakkelijk afmelden voor e-mail. Wij zullen je dan laten afmelden door onze Marketing afdeling. De verwerkingstijd na je aanvraag is maximaal 5 werkdagen. Voor SMS kan je je afmelden via https://www.dominos.nl/contact/preference-center. Mocht je je bedenken, dan kun je je natuurlijk altijd weer aanmelden!

 

Afmelden post

Via ons contactformulier ontvangen we graag je adresgegevens zodat we je adres af kunnen melden voor onze post! De verwekingstijd van je aanvraag is maximaal 5 werkdagen. Mocht je je bedenken, dan kun je je natuurlijk altijd weer aanmelden!

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier 😊

Sponsor- en andere aanvragen

Binnen Domino’s werken we met een franchiseformule, waardoor al onze winkels een eigen lokale ondernemer hebben. Dit betekent ook dat specifieke (sponsor)aanvragen het beste gedaan kunnen worden bij onze winkels zelf! De contactgegevens van onze winkels vind je hier.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier 😊

Nutri-score

Wat is Nutri-score?

Nutri-Score is een voedselkeuzelogo waarmee je heel gemakkelijk producten binnen dezelfde categorie, zoals pizza met elkaar kunt vergelijken. Zo kun je meteen zien welke pizza een meer verantwoorde keuze is.

 

Hoe wordt de score van een pizza of ander gerecht berekend?

De score wordt berekend op basis van ‘positieve’ en ‘negatieve’ componenten.
Een product krijgt pluspunten voor:
• Eiwit
• Vezels
• Fruit
• Groente
• Peulvruchten
• Noten

Een product krijgt minpunten voor:
• Energiegehalte (kcal)
• Suikers
• Verzadigd vet
• Zout

Aan de hand van de totaalscore krijgt een product een label binnen de categorie A tot E, waarbij A de meest verantwoorde keuze is binnen deze categorie.

 

Waarom maakt Domino’s gebruik van Nutri-Score?

Bij Domino’s vind je veel verschillende pizza’s en andere gerechten op het menu. Om jou te helpen in het maken van een bewuste keuze, willen we transparant zijn over de voedingswaarden van onze gerechten. Nutri-Score helpt daarbij. Pizza’s en bijgerechten met het groene label A zijn de meest verantwoorde keuze binnen het menu. De producten met score E hebben de minst gunstige samenstelling en een rode kleur. Met de scores is dus in één oogopslag duidelijk hoe verantwoord de keuze van jouw gerecht is.

 

Is een pizza of gerecht met score A gezond?

Een pizza is een verwennerij en door de samenstelling van deeg, saus, kaas en andere ingrediënten zal een pizza nooit écht gezond worden. Dat hoeft ook niet. Want je mag ook genieten van een lekkere pizza! Wel bevat een pizza met een A-score meer ‘goede’ ingrediënten (zoals meer groenten en eiwitten) en minder ‘slechte’ ingrediënten (zoals verzadigd vet). Daarom is een score A pizza zeker een meer verantwoorde keuze dan een pizza met een label E, binnen de pizza categorie.

 

Is de Nutri-Score ook zichtbaar wanneer je zelf een pizza samenstelt of ingrediënten op een pizza aanpast?

Op dit moment is dat nog niet mogelijk. Maar we werken momenteel hard aan de techniek om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.

 

Hoe verhoudt Nutri-Score zich tot de schijf van vijf?

De schijf van vijf van het Voedingscentrum is al jaren een bekend fenomeen voor gezond en gevarieerd eetpatroon in Nederland. De Europese Unie heeft de ambitie om binnen Europa één herkenbaar voedselkeuzelogo te hanteren. De verwachting is dat de Nederlandse Overheid Nutri-Score in de tweede helft van 2022 als officieel logo erkend. Meer informatie kun je vinden op: Nieuw voedselkeuzelogo Nutri-Score | Voeding | Rijksoverheid.nl

 

Waar kan ik meer informatie over Nutri-Score vinden?

Meer weten over Nutri-Score? Ga naar www.dominos.nl/nutriscore of stel je vragen aan onze collega’s via onderstaand contactformulier.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via onderstaand contactformulier 😊

Contactformulier

Heb je onze meest gestelde vragen en antwoorden op deze pagina al bekeken? Misschien staat je antwoord daar wel bij!

We horen graag over je bestelervaring en hoe onze producten en service zijn bevallen. We vernemen het ook graag als er andere vragen en/of opmerkingen zijn. Laat het ons weten door onderstaand contactformulier in te vullen. We streven ernaar om je bericht binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Tot snel!