Helemaal jezelf kunnen zijn is één van de belangrijkste factoren bij de keuze voor een nieuwe (bij)baan. Maar hoe laat je zien wie je bent? Met een unieke en originele kledingstijl. Bij Domino’s kunnen sollicitanten daarom vanaf nu een foto van hun sneakers toevoegen aan hun sollicitatie. Sneak(er) peek: is er een match met de unieke Domino's cultuur, dan maken nieuwe medewerkers in de periode van 22 augustus tot en met 11 september ook nog eens kans op Domino's Limited Edition Air Jordan 1 High’s van Vijz.
De Limited Edition sneaker is speciaal voor Domino’s ontworpen door Vijz. Het is een custommade Air Jordan 1 High. Naast het kenmerkende Domino’s rood, wit en blauw, zijn er ook unieke kenmerken op de schoen te vinden. Zo zit er een rits in de lip, waar bezorger hun fooi kunnen bewaren. Het Domino’s logo is subtiel terug te vinden op de hiel. Verder is een deel van de schoen voorzien van een reflecterende stof, wat bijdraagt aan de zichtbaarheid op de weg.
Casper Mooyman, Head of Marketing bij Domino’s Nederland, vertelt: ‘’We zien onze medewerkers vaak goed uitpakken met opvallende schoenen onder hun kenmerkende Domino’s outfit. Het is een verlengde van hun identiteit. Door juist de schoenen in de spotlights te zetten, willen we benadrukken hoe belangrijk we het vinden dat je bij Domino’s helemaal jezelf kunt zijn.’’
Een baan bij Domino’s staat garant voor plezier, flexibiliteit en uitstekende doorgroeimogelijkheden. Iedereen die klaar is voor een eerste stap naar een nieuwe (bij)baan, kan de stoute schoenen aantrekken en meer informatie vinden op: www.werkenbijdominos.nl/sneakers. Snel en gemakkelijk solliciteren? Dat kan bij Domino’s ook via WhatsApp.
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 18.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 330 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisie, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg, Nederland en Denemarken. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
-
- Manon Stoutjesdijk
- PR specialist NL & BE
- manon.stoutjesdijk@dominos.nl
- +31 (0)6 21 99 32 06
Gerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Gebroeders Rossig verrassen klûnend Breda
Feestgangers op de Grote Markt werden tijdens het optreden getrakteerd op Frietzza’s: pizza met friet er bovenop. Het perfecte gerecht voor de hongerige carnavalsganger.
Domino's komt met dé hit tijdens carnaval; de Frietzza
Friet of pizza, een lastige keuze? Niet meer, want met de introductie van de Frietzza hoef je niet meer te kiezen! Feestact Gebroeders Rossig was bij het horen van dit nieuws meteen om en schreef s...
Domino’s breidt menu verder uit met friet
Naast pizza’s en kip, is het vanaf maandag ook mogelijk om friet te laten bezorgen door Domino’s. Hiermee biedt de keten nog meer keuze en bestelgemak.
Hoe Domino's bezorgers zich voorbereiden op winters weer
Veilig bezorgen staat bij Domino’s altijd op nummer 1. Waar bij menigeen deze week de schaatskoorts toenam, zorgt Domino’s ervoor dat de bezorgers ook deze winter goed zijn voorbereid.
Domino’s Hoogtepuntjes: dit zijn de meest populaire pizza’s in Nederland
Domino's blikt terug op de hoogtepuntjes van 2022.