Helemaal jezelf kunnen zijn is één van de belangrijkste factoren bij de keuze voor een nieuwe (bij)baan. Maar hoe laat je zien wie je bent? Met een unieke en originele kledingstijl. Bij Domino’s kunnen sollicitanten daarom vanaf nu een foto van hun sneakers toevoegen aan hun sollicitatie. Sneak(er) peek: is er een match met de unieke Domino's cultuur, dan maken nieuwe medewerkers in de periode van 22 augustus tot en met 11 september ook nog eens kans op Domino's Limited Edition Air Jordan 1 High’s van Vijz.
De Limited Edition sneaker is speciaal voor Domino’s ontworpen door Vijz. Het is een custommade Air Jordan 1 High. Naast het kenmerkende Domino’s rood, wit en blauw, zijn er ook unieke kenmerken op de schoen te vinden. Zo zit er een rits in de lip, waar bezorger hun fooi kunnen bewaren. Het Domino’s logo is subtiel terug te vinden op de hiel. Verder is een deel van de schoen voorzien van een reflecterende stof, wat bijdraagt aan de zichtbaarheid op de weg.
Casper Mooyman, Head of Marketing bij Domino’s Nederland, vertelt: ‘’We zien onze medewerkers vaak goed uitpakken met opvallende schoenen onder hun kenmerkende Domino’s outfit. Het is een verlengde van hun identiteit. Door juist de schoenen in de spotlights te zetten, willen we benadrukken hoe belangrijk we het vinden dat je bij Domino’s helemaal jezelf kunt zijn.’’
Een baan bij Domino’s staat garant voor plezier, flexibiliteit en uitstekende doorgroeimogelijkheden. Iedereen die klaar is voor een eerste stap naar een nieuwe (bij)baan, kan de stoute schoenen aantrekken en meer informatie vinden op: www.werkenbijdominos.nl/sneakers. Snel en gemakkelijk solliciteren? Dat kan bij Domino’s ook via WhatsApp.
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 20.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 370 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen.
Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (ASX: DMP). Met meer dan 8 verkochte pizza's per seconde en meer dan 3.800 winkels in 12 markten (Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisië, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg en Nederland) draait het bij Domino's Enterprises Ltd. om het leveren van 's werelds lekkerste en meest veelzijdige menu opties. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
Kopieer link
https://www.dominos.nl/nieuws/nl-NL/217212-domino-s-selecteert-nieuwe-medewerkers-op-basis-van-schoenenGerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Domino’s eert cravings met nieuwe identiteit
Domino’s bezorgt vanaf vandaag een kersverse merkstrategie én introduceert nieuwe productlijnen.
Honour the craving! Deze nieuwe treats móét je geprobeerd hebben
Craving? No worries. Vanaf vandaag heeft Domino’s twee onweerstaanbare toevoegingen op het menu.
Domino’s lanceert Pizza Beenham: terug van weggeweest
Ter afsluiting van de jubileumreeks van pizzafavorieten zet Domino’s vanaf vandaag de Pizza Beenham terug op het menu. Deze lekkere pizza biedt klanten een smaakvolle combinatie van tomatensaus, mo...
Pizza Gyros keert terug op het menu van Domino’s
Ter ere van haar 35-jarig jubileum, brengt Domino’s niet alleen de oer-Nederlandse Frikan’Dutchman terug op het menu, maar ook een internationale favoriet: de Pizza Gyros. Vanaf vandaag kunnen klan...
Domino’s viert 35-jarig jubileum met terugkeer van de legendarische Frikan’Dutchman pizza
Pizza- en snackliefhebbers kunnen hun hart ophalen: de legendarische Frikan’Dutchman pizza is terug op het menu bij Domino’s. Ter ere van het 35-jarig jubileum van Domino’s is deze geliefde pizza n...