Domino’s verandert hoe jij kip eet met de ‘Double Dip’

Jouw favoriete pizzaspot brengt drie nieuwe manieren om van je sides te genieten naar Nederland

double dip.png
  • png

15 september, Nieuwegein – Domino’s lanceert vandaag haar nieuwe concept om jouw favoriete kipstukken, frietjes of wedges naar een nóg hoger niveau te tillen: de Double Dip. Een combinatie van drie nieuwe, verrassende sausjes met knapperige ‘crunchies’ in de smaken Saté, Korean BBQ en Spicy AF. Met de smakelijke combinatie van nieuwe sauzen en krokante stukjes wil Domino’s haar sides extra in het zonnetje zetten en haar klanten een nieuwe manier bieden om hun favoriete kipstukken en/of fries te ervaren.

Dip je kip

´´Met de Double Dip-productlijn tillen wij onze sides écht naar een hoger niveau. ´´ vertelt Casper Mooyman, CMO Domino´s Benelux. ´´Dit concept is nieuw voor de Nederlandse markt: wij vinden het mooi om onze klanten te kunnen blijven verrassen op unieke, innovatieve manieren. ´´

Vanaf vandaag kunnen klanten van Domino´s op drie nieuwe manieren hun sides beleven: ga jij voor een kipsaté met de Double Dip Saté, een nieuwe BBQ-ervaring met de Korean BBQ Double Dip, of houd jij van een pittige ervaring en kies je voor de Double Dip Spicy AF?

Spelen met je eten

De lancering van de Double Dip-productlijn is de nieuwste toevoeging aan de ´eatertainment´-strategie van Domino´s. Na innovatieve producten als de Cheese Volcano, de Protein Thick Shake en de succesvolle producten die werden ontwikkeld in samenwerking met de Bankzitters wil Domino´s volgens Mooyman haar sides naar een hoger niveau tillen. Mooyman: ´´Met de Double Dip hebben wij een frisse en unieke spin kunnen geven aan ons sides-assortiment. De fans van onze sides de mogelijkheid bieden om hun favoriete producten op een nieuwe wijze te beleven, is iets waar wij iedere dag hard en met plezier aan werken.´´ Het Double Dip-assortiment is vanaf vandaag beschikbaar en verkrijgbaar in alle Domino´s-winkels in Nederland vanaf €3,00.

Over Domino's

Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.

Domino’s heeft wereldwijd ruim 20.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 370 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen.

Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (ASX: DMP). Met meer dan 8 verkochte pizza's per seconde en meer dan 3.800 winkels in 12 markten (Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisië, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg en Nederland) draait het bij Domino's Enterprises Ltd. om het leveren van 's werelds lekkerste en meest veelzijdige menu opties. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.

Contactgegevens

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Aanmelden

Ontvang het laatste Domino's nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL