Met een groeiend aanbod aan bezorgdiensten, blijven maaltijdbezorgers innoveren om de consument snel van een verse maaltijd te voorzien. Eind deze maand start Domino’s Nederland daarom een pilot met bezorging op waterscooters. Hiermee wil de pizzaketen ook consumenten op- en rond het water gaan bedienen.
Manon Stoutjesdijk, PR specialist bij Domino’s vertelt: ‘’Domino’s is dé expert in maaltijdbezorging. Maar dat betekent niet dat we stil staan op het gebied van innovatie. We zoeken altijd naar mogelijkheden om onze bezorging te optimaliseren. Zo waren we de eerste bezorgdienst in Nederland met contactloze bezorging en hebben we eerder al een pilot met een drone gedaan.’’
De pilot met de speciaal voor Domino’s ontworpen waterscooters start eind deze maand in Amsterdam. ‘’De Amsterdamse grachten zijn bij uitstek de plek om te testen of bezorging met waterscooters werkt. Nu de lente is aangebroken, gaat men weer massaal met bootjes het water op.’’ aldus Manon Stoutjesdijk. De grootste uitdaging? ‘’Dat is het stukje extra teamwork dat we van ons personeel vragen: naast de winkel en de bezorgfiets, gaat de pizza nu ook het water op. Met een efficiënt proces streven we ernaar om de pizza binnen 20 minuten na het plaatsen van de bestelling bij de klant op het water te krijgen.’’
Geïnteresseerden voor de functie van waterscooterbezorger kunnen tot 22 april solliciteren via werkenbijdominos.nl/vacatures. Ervaring met een waterscooter is een pré.
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 18.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 350 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisie, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg en Nederland. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
-
- Manon Stoutjesdijk
- PR specialist NL & BE
- manon.stoutjesdijk@dominos.nl
- +31 (0)6 21 99 32 06
Gerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Dit zijn de smaaktrends voor het najaar volgens Domino’s chef Wieke
De dagen worden langzaam korter en we gaan weer vaker naar binnen. Dat verandert ook onze behoefte in eten en drinken. Chef Wieke legt uit wat dé smaaktrends voor dit najaar zijn en hoe zij deze tr...
Domino’s roept klanten op om Thick Shake smaak te bedenken in nieuwe campagne
Vanaf maandag 15 mei kunnen klanten van Domino’s meedenken over een nieuwe Thick Shake smaak op het menu. Met de online campagne ‘Chef je Shake’, gaat de pizzaketen op zoek naar creatieve, lekkere ...
Domino’s breidt menu verder uit met Loaded Fries
Domino's introduceert Loaded Fries op haar menu. De smakelijke variaties Chicken Kebab, Spicy Chicken Kebab en Pulled Pork zijn sinds maandag 3 april verkrijgbaar vanaf €5,99 bij alle vestigingen i...
Domino’s start test met nieuw bezorgvoertuig*
Na bezorging met waterscooters en drones, start bezorgexpert Domino’s deze week met een test voor een nieuw bezorgvoertuig: de scootmobiel.
Gebroeders Rossig verrassen klûnend Breda
Feestgangers op de Grote Markt werden tijdens het optreden getrakteerd op Frietzza’s: pizza met friet er bovenop. Het perfecte gerecht voor de hongerige carnavalsganger.