Wat zou jij op het menu zetten als je voor één dag de baas van Domino’s Nederland bent? En hoe zou jij een personeelswervingscampagne voor jongeren vormgeven? Het zijn vragen waar de 15 jarige Ikrame op donderdag 2 juni mee aan de slag mocht. In het kader van de ‘Baas van Morgen’, een project van JINC nam zij voor één dag de rol van CEO Misja Vroom over.
Als baas van Domino’s, is het belangrijk om helemaal thuis te zijn in het proces van pizza maken. Daarom stonden onder andere een rondleiding door de deegmakerij en een pizzaclinic op de planning.
Ikrame: ‘’Het was leuk dat ik gelijk met mijn ideeën voor het menu aan de slag mocht. Zo hebben we een ‘pizza toetje’ gemaakt. Een pizza met daarop onder andere chocoladepasta.’’
Ook ging Ikrame met een eigen vraagstuk aan de slag: hoe kan Domino’s jongeren enthousiasmeren om te solliciteren op een baan bij Domino's? Haar ideeën presenteerde ze aan het leadershipteam van Domino’s.
Misja Vroom: ‘’Domino's is een bedrijf dat graag aan iedereen kansen biedt. De samenwerking met JINC past hierdoor erg goed bij ons. Ik vind het enorm knap van Ikrame hoe ze met haar leeftijd van 15 jaar haar ideeën aan ons presenteerde.''
Leerlingen worden door JINC het hele jaar geholpen met hun talentontwikkeling en het vergroten van hun kennis van de arbeidsmarkt én hun leefwereld. Met haar projecten wil JINC bijdragen aan de strijd tegen kansenongelijkheid.
JINC Baas van Morgen vindt dit jaar voor de achtste keer plaats. Ruim 400 kinderen tussen de 10 en 17 jaar en meer dan 300 bedrijven uit Amsterdam, Breda, Flevoland, Groningen, Haaglanden, Leeuwarden, Leiden, Oost-Brabant, Rotterdam-Rijnmond, Tilburg, Utrecht, Zaanstad en Zuid-Limburg doen mee aan dit initiatief. 15 jarige Ikrame voor één dag de Baas van Domino’s Nederland
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 18.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 330 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Monaco, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg, Nederland en Denemarken. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
-
- Manon Stoutjesdijk
- PR specialist NL & BE
- manon.stoutjesdijk@dominos.nl
- +31 (0)6 21 99 32 06
Gerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Domino’s zet zich in voor hogere welzijnsnormen voor varkens en zeugen
Domino's Pizza Enterprises Europa zet de volgende stap in haar streven naar betere welzijnsnormen voor alle vlees- en visingrediënten die het bedrijf op haar menu heeft staan. Met het Por...
Fijne collega’s dragen het meeste bij aan werkgeluk van jongeren
Wie gelukkig wil zijn met de keuze voor een (bij)baan, kan maar beter fijne collega’s om zich heen hebben. Die dragen namelijk het meeste bij aan het werkgeluk van Nederlandse jongeren.
Vers de lente in: zo wordt de ideale pizzatomaat geteeld
Als je weet wat je eet, smaakt het beter. Daarom ging collega Desteney Offerman op onderzoek uit. Hoe worden de tomaten die Domino’s als topping gebruikt geteeld én waarom is dit type tom...
Domino’s doneert samen met klanten 42.000 pizza’s aan Voedselbanken Nederland
Samen met klanten spaarde Domino's van 1 t/m 15 december 25.000 gratis pizza's voor de Voedselbank bij elkaar. Met een aanvullende donatie van 17.000 pizza's, komt het totaal op maar lief...