Friet of pizza, een lastige keuze? Niet meer, want met de introductie van de Frietzza hoef je niet meer te kiezen! Feestact Gebroeders Rossig was bij het horen van dit nieuws meteen om en schreef samen met creatief bureau Wars het aanstekelijke nummer ‘Ik wil met jou puntje puntje’.
Manon Stoutjesdijk van Domino’s legt uit: ‘’Vanaf maandag 30 januari kun je bij Domino’s ook friet bestellen. Dus nog meer variatie op ons menu. Maar voor wie écht niet kan kiezen, is er ook de Frietzza: een pizza met friet er bovenop. Friet en pizza zijn bij uitstek populaire gerechten met carnaval. En samen genieten van een puntje pizza verbindt: net als carnaval. Het was daarom een logische stap om hierop in te haken.’’
“Ik wil met jou puntje puntje is een campagne waar je niet alleen honger van krijgt, maar ook een beetje dorst”, aldus Hans van Mook (Wars). “Toen Domino’s ons vroeg een concept voor de introductie van de Frietzza tijdens carnaval te bedenken, wilden we vooral laten zien dat Domino’s een fun merk is dat ook het randje durft op te zoeken op een leuke manier. Echt carnaval dus. De Gebroeders Rossig zijn daar in onze ogen de perfecte partner voor, bekend van de hits Hallo Allemaal, De PikNikman en Alie Exprezz. Ik wil met jou puntje puntje gaat uiteraard hun volgende knaller worden.”
De Frietzza is natuurlijk in heel Nederland te bestellen, het feestnummer is onderdeel van de bredere Domino’s campagne ter introductie van friet op het menu. De komende weken wordt de samenwerking met Gebroeders Rossig onder de aandacht gebracht op alle social mediakanalen van Domino’s, met focus op de regio’s waar carnaval gevierd wordt. Ook hebben Domino’s en de Gebroeders Rossig nog een aantal mooie verrassingen in petto tijdens carnaval.
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 18.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 350 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisie, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg en Nederland. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
-
- Manon Stoutjesdijk
- PR specialist NL & BE
- manon.stoutjesdijk@dominos.nl
- +31 (0)6 21 99 32 06
Kopieer link
https://www.dominos.nl/nieuws/nl-NL/222469-domino-s-komt-met-de-hit-tijdens-carnaval-de-frietzzaGerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Dit zijn de smaaktrends voor het najaar volgens Domino’s chef Wieke
De dagen worden langzaam korter en we gaan weer vaker naar binnen. Dat verandert ook onze behoefte in eten en drinken. Chef Wieke legt uit wat dé smaaktrends voor dit najaar zijn en hoe zij deze tr...
Domino’s roept klanten op om Thick Shake smaak te bedenken in nieuwe campagne
Vanaf maandag 15 mei kunnen klanten van Domino’s meedenken over een nieuwe Thick Shake smaak op het menu. Met de online campagne ‘Chef je Shake’, gaat de pizzaketen op zoek naar creatieve, lekkere ...
Domino’s breidt menu verder uit met Loaded Fries
Domino's introduceert Loaded Fries op haar menu. De smakelijke variaties Chicken Kebab, Spicy Chicken Kebab en Pulled Pork zijn sinds maandag 3 april verkrijgbaar vanaf €5,99 bij alle vestigingen i...
Domino’s start test met nieuw bezorgvoertuig*
Na bezorging met waterscooters en drones, start bezorgexpert Domino’s deze week met een test voor een nieuw bezorgvoertuig: de scootmobiel.
Gebroeders Rossig verrassen klûnend Breda
Feestgangers op de Grote Markt werden tijdens het optreden getrakteerd op Frietzza’s: pizza met friet er bovenop. Het perfecte gerecht voor de hongerige carnavalsganger.