Vanaf maandag 15 mei kunnen klanten van Domino’s meedenken over een nieuwe Thick Shake smaak op het menu. Met de online campagne ‘Chef je Shake’, gaat de pizzaketen op zoek naar creatieve, lekkere en out of the box ideeën en zoekt zij naar verbinding en interactie met haar fans.
Elke dag komen er tientallen nieuwe voedingsmiddelen op de markt. Het succes van een product valt of staat met de reactie van de consument op dit product.
Casper Mooyman, Head of Marketing bij Domino’s Nederland, vertelt: ‘’Onze klanten hebben vaak de lekkerste en leukste ideeën voor nieuwe producten. Waarom zouden we hen niet eerder betrekken in het ontwikkelingsproces? Deze campagne biedt ons de mogelijkheid waardevolle inzichten op te halen en onze klanten te verblijden met een nieuwe Thick Shake smaak passend bij hun persoonlijke wensen. Daarbij is niets te gek: of iemand nu graag een Thick Shake Passievrucht of Thick Shake Pepperoni wenst: wij gaan graag aan de slag met de verdere ontwikkeling.’’
De campagne loopt van maandag 15 mei tot en met maandag 5 juni. In de periode van maandag 15 mei tot en met zondag 28 mei krijgen fans de kans om hun suggesties voor de nieuwe Thick Shake smaak in te sturen. Op maandag 29 maakt Domino’s de meest ingezonden smaken bekend. Op deze smaken kan vervolgens een week lang worden gestemd. De winnende smaak is vanaf deze zomer verkrijgbaar bij Domino’s vestigingen in heel Nederland.
Naast pizza’s, friet, sandwiches en kip staat Domino’s ook bekend om haar verkoelende Thick Shakes. Deze verkoelende shakes worden gemaakt van echt roomijs bij een temperatuur van -16 graden. Momenteel verkoopt Domino’s Thick Shakes in zeven verschillende smaken: Vanille, Strawberry, Banaan, Belgian Chocolate, Cookies & Cream, Iced Coffee en Triple Chocolate. Naar wens wordt de shake afgetopt met slagroom.
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 18.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 350 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisie, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg, Nederland en Denemarken. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
-
- Manon Stoutjesdijk
- PR specialist NL & BE
- manon.stoutjesdijk@dominos.nl
- +31 (0)6 21 99 32 06
Gerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Domino’s breidt menu verder uit met Loaded Fries
Domino's introduceert Loaded Fries op haar menu. De smakelijke variaties Chicken Kebab, Spicy Chicken Kebab en Pulled Pork zijn sinds maandag 3 april verkrijgbaar vanaf €5,99 bij alle vestigingen i...
Domino’s start test met nieuw bezorgvoertuig*
Na bezorging met waterscooters en drones, start bezorgexpert Domino’s deze week met een test voor een nieuw bezorgvoertuig: de scootmobiel.
Gebroeders Rossig verrassen klûnend Breda
Feestgangers op de Grote Markt werden tijdens het optreden getrakteerd op Frietzza’s: pizza met friet er bovenop. Het perfecte gerecht voor de hongerige carnavalsganger.
Domino's komt met dé hit tijdens carnaval; de Frietzza
Friet of pizza, een lastige keuze? Niet meer, want met de introductie van de Frietzza hoef je niet meer te kiezen! Feestact Gebroeders Rossig was bij het horen van dit nieuws meteen om en schreef s...