Domino’s bezorgt vanaf vandaag een kersverse merkstrategie. Met de pay-off ‘Honour the craving’, een nieuwe commercial en talloze andere communicatiematerialen richt het grootste pizzabedrijf van Nederland zich vol op het stillen van de lekkere trek. Om deze belofte kracht bij te zetten, introduceert Domino’s meteen de nieuwe productlijn ‘Subzz’, pizzabroodjes voor de lunch of tussendoor, en Bubble Thick Shakes met ‘boba’s’, een verrassende variatie op de al bestaande Thick Shakes.
De nieuwe pay-off en campagne zijn recht voor hun raap. Honour the craving draait namelijk volledig om genieten van guilty pleasures. Domino’s maakt gebruik van onweerstaanbaar beeldmateriaal en de video’s zijn doorspekt met verrukkelijke termen zoals ‘lippen-likkend-lekkerbekkend’ en ‘smak-smul-smaakpapil-verlekkerend.’ De boodschap: bij Domino’s vind je alles om je cravings te stillen, en het wordt razendsnel, knettervers en loeiheet bezorgd.
Daarnaast introduceert Domino’s vandaag een nieuwe productlijn: Subzz. Deze zijn gemaakt van Domino's befaamde pizzadeeg. Ze zijn ideaal als lunch of voor snelle cravings tussendoor. Er zijn meteen zes verschillende versies verkrijgbaar: Subzz Cheesy, Subzz Pepperoni, Subzz Hawaii, Subzz Veggi Harissa, Subzz Chicken Kebab en Subzz Meatballs Marinara. De Subzz komen in een speciaal ontworpen uitschuifbaar doosje en zijn bij afhalen vanaf € 3,99 verkrijgbaar.
Ook nieuw op het menu: drie smaken Bubble Thick Shakes. Bubble Thick Shakes combineren de romigheid van Domino’s klassieke Thick Shakes met de populaire popping ‘boba's’: chewy balletjes van tapioca. Daarnaast kunnen de boba’s toegevoegd worden aan de al bestaande shakes. De Bubble Thick Shakes komen in de varianten vanille met mango boba’s, vanille met blueberry boba’s en aardbei met strawberry boba’s en zijn verkrijgbaar voor € 6,49 (inclusief plastictoeslag).
Voor een bedrijf zoals Domino’s is een nieuwe merkrichting een ingrijpende operatie. Naast een nieuwe commercial, out-of-home materialen en digital inzet, staan bijvoorbeeld ook de managers van de meer dan 370 Domino’s locaties in de startblokken. Alle bezorgrestaurants beschikken inmiddels over het juiste communicatiemateriaal en binnenkort krijgen de Domino’s vrachtwagens een nieuwe look.
Casper Mooyman, Chief Marketing Officer Benelux, ziet het als een essentiële stap voor het bedrijf: “We werken echt weer aan het merk Domino’s. Met honour the craving hebben we de essentie te pakken waarom mensen voor ons kiezen: vanwege het onweerstaanbare eten en omdat ze zichzelf zo nu en dan willen toestaan hun lekkere trek te eren. Het is daarnaast ook een opdracht aan onszelf om de meest verrukkelijke, knetterverse producten te blijven maken en bezorgen, to ‘honour the craving’ van onze klanten.”
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 20.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 370 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen.
Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (ASX: DMP). Met meer dan 8 verkochte pizza's per seconde en meer dan 3.800 winkels in 12 markten (Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisië, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg en Nederland) draait het bij Domino's Enterprises Ltd. om het leveren van 's werelds lekkerste en meest veelzijdige menu opties. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
-
- Freelancer: Tomas Wiegerink
- Tomas Wiegerink works as a freelancer for Domino's Benelux and will be the contact person regarding this campaign.
- tomaswiegerink@gmail.com
- +31641554458
Kopieer link
https://www.dominos.nl/nieuws/nl-NL/241336-domino-s-eert-cravings-met-nieuwe-identiteitGerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Honour the craving! Deze nieuwe treats móét je geprobeerd hebben
Craving? No worries. Vanaf vandaag heeft Domino’s twee onweerstaanbare toevoegingen op het menu.
Domino’s lanceert Pizza Beenham: terug van weggeweest
Ter afsluiting van de jubileumreeks van pizzafavorieten zet Domino’s vanaf vandaag de Pizza Beenham terug op het menu. Deze lekkere pizza biedt klanten een smaakvolle combinatie van tomatensaus, mo...
Pizza Gyros keert terug op het menu van Domino’s
Ter ere van haar 35-jarig jubileum, brengt Domino’s niet alleen de oer-Nederlandse Frikan’Dutchman terug op het menu, maar ook een internationale favoriet: de Pizza Gyros. Vanaf vandaag kunnen klan...
Domino’s viert 35-jarig jubileum met terugkeer van de legendarische Frikan’Dutchman pizza
Pizza- en snackliefhebbers kunnen hun hart ophalen: de legendarische Frikan’Dutchman pizza is terug op het menu bij Domino’s. Ter ere van het 35-jarig jubileum van Domino’s is deze geliefde pizza n...