Bij Domino’s vinden we het belangrijk om een veilige en fijne werkplek te creëren voor al onze medewerkers. Maar soms kun je te maken krijgen met een situatie waar jij je niet prettig bij voelt. Dan willen we er voor je zijn. Op deze pagina kun jij als medewerker van Domino’s, indien gewenst anoniem, een klacht of misstand melden. Wanneer je daar behoefte aan hebt, bieden we ook een luisterend oor. Wij behandelen jouw melding altijd vertrouwelijk en zoeken samen naar een oplossing.
Heb je vragen? Lees in de FAQ de belangrijkste informatie over deze meldingspagina.
Let op! Als je bewust en opzettelijk een valse melding maakt, is dit strafbaar.
Hier een melding indienen is alleen bedoeld voor medewerkers van Domino's. Ben je een klant en heb je vragen? Dan kun je hier terecht
Voorwaarden en condities
Bij een bestelling via www.dominos.nl, in de Domino’s-app of in een Domino's winkel ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden, Prijs- & Actievoorwaarden en Privacy Policy. Minimum bestelbedrag kan gelden bij bezorging (verschilt per vestiging). Coupons zijn niet cumuleerbaar en gelden alleen bij bestellingen via Domino's. Voor specifieke voorwaarden per actie verwijzen we naar dominos.nl/voorwaarden. Voor externe platforms (bijv. Thuisbezorgd.nl, UberEats) gelden de voorwaarden van het betreffende platform.