Pizzaketen Domino’s slaat voor een nieuwe personeelswervingscampagne de handen ineen met TicketSwap. Helemaal jezelf kunnen zijn, is een van de belangrijkste redenen om te kiezen voor een nieuwe baan. Niet alleen op de werkvloer, maar ook buiten werktijd wil Domino’s stimuleren dat werknemers zichzelf kunnen zijn. En hoe kan dat nu beter dan door middel van muziek, sport en theater?
Via de slogan ‘Bezorg jezelf een zomer vol festivals’ richt Domino’s zich in de periode van 3 april tot en met 23 april 2023 op het werven van nieuwe medewerkers. Alle medewerkers die in deze periode worden aangenomen in één van 350 vestigingen van de pizzaketen, ontvangen na hun eerste 9 uur werken €20,- TicketSwap tegoed. Zo kunnen zij hun vrije tijd invullen met een concert of festival naar keuze.
“TicketSwap is altijd op zoek naar unieke samenwerkingen die waardevol kunnen zijn voor liefhebbers van muziek, sport en theater. Zeker nu het leven steeds duurder wordt, is het lekker om af en toe voordeliger tickets te kunnen kopen voor uiteenlopende belevingen. Daarbij is er een significante overlap in de doelgroep van Domino’s Pizza en de TicketSwap community van ruim 10 miljoen evenementen bezoekers. Dus deze campagne past prima binnen onze visie. Aan de hand van duidelijke doelstellingen hebben we het concept in-house ontwikkeld en werken we effectief toe richting het gewenste resultaat voor alle betrokken partijen.”
Ook huidige medewerkers van Domino’s maken onderdeel uit van deze muzikale campagne. Manon Stoutjesdijk, PR specialist bij Domino’s Nederland, vertelt: ‘’In onze vestigingen zien we veel vriendschappen ontstaan. Dat betekent dat collega’s ook na werktijd graag samen iets ondernemen. Dat stimuleren we alleen maar. Vestigingen kunnen hun toppers nomineren voor een compleet verzorgde Koningsdag. Daarbij gaan twee collega’s samen naar een festival, ontvangen zij backstage passen, genoeg muntjes en een meet & greet met artiesten. Ook geven we onder de genomineerde collega's nog eens 25 keer €20,- aan TicketSwap tegoed weg.’’
De campagne wordt ondersteund via social owned media en heeft de focus op solliciteren via Whatsapp. ‘’Deze campagne vormt een logisch vervolg op eerdere personeelswervingscampagnes’’, vertelt Manon Stoutjesdijk. ‘’We zijn vorig jaar gestart met het in kaart brengen van wat mensen nu écht belangrijk vinden in hun baan. Domino’s is een bedrijf waar iedereen zichzelf kan zijn. In onze personeelswervingscampagnes benadrukken we dit op ludieke wijze. Bijvoorbeeld met de customized sneakers die vorig jaar voor nieuwe personeelsleden te winnen waren.’’
Domino’s heeft wereldwijd ruim 18.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 350 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisie, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg, Nederland en Denemarken. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
TicketSwap is de veiligste en handigste app voor fans om tickets te kopen en verkopen voor hun favoriete concerten, festivals, sportevenementen, theatershows en clubavonden. Met meer dan tien miljoen gebruikers in 36 landen beschermt TicketSwap fans tegen te hoge prijzen door ervoor te zorgen dat tickets worden uitgewisseld tegen fan-vriendelijke tarieven. Dankzij zijn speciale anti-fraudetechnologie en partnerships met meer dan 6.000 podia, promotors, festivals en ticketing-bedrijven wereldwijd, biedt het bedrijf een eerlijke, veilige en eenvoudige omgeving voor fans die tezamen meer dan 40.000 live evenementen wereldwijd bezoeken. www.ticketswap.nl
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 18.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 350 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen. Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (DPE). DPE is in Australië beursgenoteerd en is de master franchisenemer voor het merk Domino’s Pizza in Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisie, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg, Nederland en Denemarken. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
-
- Manon Stoutjesdijk
- PR specialist NL & BE
- manon.stoutjesdijk@dominos.nl
- +31 (0)6 21 99 32 06
Kopieer link
https://www.dominos.nl/nieuws/nl-NL/224745-domino-s-gaat-samenwerking-aan-met-ticketswap-voor-nieuwe-wervingscampagneGerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
Domino’s Pizza Enterprises Ltd, moedermaatschappij van Domino’s Nederland presenteert half jaar cijfers (eindigend de...
Domino's Pizza blijft zich richten op klantwaarde: goed product + goede service + imago tegen een betaalbare prijs. Dat maakte het bedrijf bekend tijdens de publicatie van haar half jaarcijfers. DP...
Bezorgers van Domino's maken zich klaar voor de donkere dagen
Van zaterdag 29 op zondag 30 oktober gaat de wintertijd in. Dit betekent dat veel mensen weer in het donker onderweg zijn. Zo ook maaltijdbezorgers. Net als elk jaar maken de bezorgers van Domino’s...
Domino's Pizza Enterprises kondigt nieuwe overnames aan tijdens de publicatie van haar jaarresultaten juli 2021-juni ...
De pizzaketen wil het meest efficiënte en duurzame Quick Service Restaurant in de bezorgmarkt worden.
Amsterdam viert Koningsdag op het water mét pizza
Vandaag viert Nederland Koningsdag als vanouds. Zo ook in de hoofdstad, waar feestvierders de verjaardag van de koning traditiegetrouw op de Amsterdamse grachten vieren. Domino’s bezorgde daarom sp...